Ψάχνετε κάτι;

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Προς τον «Καθένα»


Γεια σας!

Από καιρό ήθελα να σας γράψω αυτό το γράμμα αλλά απ’ τη μια δεν ήμουν σίγουρος για το αν τελικά έπρεπε, απ’ την άλλη δεν ήξερα αν θα είχατε το χρόνο να το διαβάσετε.
Πήρα όμως το θάρρος να σας το γράψω τελικά, βλέποντας ότι σε γενικές γραμμές διαβάζετε επιστολές που σας αφορούν.

Ξέρω ότι δεν έχετε συγκεκριμένο φύλο! Πότε είστε άντρας, πότε γυναίκα, πότε πάλι το ψάχνετε κι εσείς. Ωστόσο, αυτό είναι κάτι που δε με αφορά, καθότι έχει να κάνει με τη φύση σας, πράγμα που δε μου πέφτει λόγος. Εξάλλου αυτά που έχω να σας πω, δεν έχουν σεξουαλική ταυτότητα.

Βλέπω πως, συχνά πυκνά, παίρνετε θέσεις επί παντός επιστητού, άλλοτε σαφείς και τεκμηριωμένες κι άλλοτε γρήγορες και πρόχειρες. Όμως παίρνετε θέση τις περισσότερες φορές.
Αυτή σας η στάση ομολογώ ότι με έχει μπερδέψει αρκετά! Δεν ξέρω πότε να σας πάρω στα σοβαρά και πότε να σας περάσω στα γρήγορα.
Αυτή μου η σύγχυση μεγαλώνει ακόμα περισσότερο, επειδή έχετε και τη συνήθεια, να χρησιμοποιείτε διάφορα ονόματα ή καλύτερα «παρατσούκλια» σε κάθε σας παρέμβαση.
Βλέπω δε, πως πολλές φορές μιλάτε μόνο εσείς αλλάζοντας απλώς όνομα, ώστε να δείχνει σαν διάλογος!
Έχω την αίσθηση ότι θα πρέπει να είστε πολύ μοναχικός τύπος τελικά!

Δε θα σχολιάσω περισσότερο αυτές σας τις τάσεις μιας και ο κύριος λόγος που σας γράφω είναι άλλος.
Σας γράφω για να σας ξεκαθαρίσω, μία και καλή, ορισμένα μου χαρακτηριστικά – θέσεις, ώστε να τα έχετε υπόψη σας από εδώ και στο εξής και να μη μπερδεύεστε με λάθος προσεγγίσεις ως προς το άτομό μου. Το κάνω αυτό, καθαρά και μόνο για να νιώθω κάπως καλυμμένος, στο ότι εγώ τουλάχιστον σας τα δήλωσα ρητά. Αν με ρωτήσετε όμως, δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που με αντιμετωπίζετε. Οι συνήθειές σας αυτές είναι βαθιά ριζωμένες και δε νομίζω ότι έχουν σοβαρή πιθανότητα να αλλάξουν απλά και μόνο με μία μου επιστολή.


Λοιπόν…

Κ. Καθένα, θέλω να ξέρετε πώς ό,τι και να γράφετε, εγώ προσπαθώ να το διαβάσω ολοκληρωμένα και να αντλήσω, αν γίνεται από αυτό, ό,τι πραγματικά αξίζει για τα δικά μου βέβαια δεδομένα. Κατά συνέπεια, μην είστε δύσπιστος μαζί μου, για το αν σας δίνω βάση. Σας δίνω τόση όση τα κείμενά σας προστάζουν.

Κ. Καθένα, εκτιμώ την κάθε σας άποψη, όσο ακραία κι αν είναι και όσο αντίθετη από τη δική μου. Αυτό όμως μη σας κάνει να νομίζετε ότι θα την ασπαστώ κιόλας αλλά ούτε ότι δεν θα την ασπαστώ, έτσι, απλά από αντίδραση. Θα πράξω ανάλογα την προβαλλόμενή σας άποψη. Αυτό που μετρά για 'μένα είναι, ν' ακούω την άποψή σας, ειδικά αν την τεκμηριώνετε ικανοποιητικά.

Κ. Καθένα, δεν ξέρω τι σας πιάνει και όταν ρωτώ κάτι συγκεκριμένο, εσείς πολλές φορές μου απαντάτε λες και ρώτησα κάτι άλλο! Δεν ξέρω αν το διασκεδάζετε έτσι ή απλά δε μου δίνεται σημασία. Γιατί για την περίπτωση του να μη με καταλαβαίνετε, δεν ποντάρω και πολύ. Η αλήθεια είναι πάντως, πως όταν ρωτώ κάτι, σημαίνει πως πραγματικά θέλω να μάθω κάτι, από απαντήσεις σχετικά με αυτό που ρωτώ όμως. Μέχρι πριν λίγο καιρό θεωρούσα τελείως περιττή μια τέτοια μου διευκρίνιση αλλά μάλλον είχα πέσει έξω.

Κ. Καθένα, το ξέρω πως κι εσείς, όπως κι εγώ, ήσαστε άνθρωπος, με όλα τα προτερήματα και τα ελαττώματα που αυτό συμπεριλαμβάνει. Καταλαβαίνω πως δεν έχετε πάντα το χρόνο να ασχοληθείτε μαζί μου. Ωστόσο έχετε πολύ έντονα την επιθυμία να ασχολούμαι εγώ μαζί σας. Επειδή αυτό το καταλαβαίνω, κάνω κι εγώ ότι μπορώ για να ασχοληθώ μαζί σας, με την απαραίτητη προσοχή πάντα και εφόσον αυτό που λέτε έχει να μου πει κάτι. Όμως τότε, πραγματικά ασχολούμαι! Πολλές φορές μάλιστα, παραμερίζω αυτά που έχω να κάνω, για να ασχοληθώ μαζί σας. Έχω νιώσει ότι πολλές φορές αυτό σας κάνει να νιώθετε καλά, ικανοποιημένος, ίσως και ελαφρά χαρούμενος. Θα σας παρακαλούσα λοιπόν να κάνετε κι εσείς μια ακόμα προσπάθεια, στο να ασχοληθείτε λίγο παραπάνω, με όσους τουλάχιστον ασχολούνται μαζί σας.

Κ. Καθένα, είναι καλά τα ευχολόγια και οι χαιρετισμοί. Πολύ καλύτερα από το να μην υπάρχουν καν. Όμως αυτό το κάνει κανείς και με τους διάφορους που συναντά μπροστά του καθημερινά, καθαρά λόγω υποχρεώσεων. Θέλω να πω, πως εδώ μπαίνει κανείς και μένει να διαβάσει κάτι, επειδή το θέλει όχι επειδή έτυχε. Από μόνο του αυτό, προάγει την όποια σχέση μας, σε ένα άλλο επίπεδο, πέρα από τα τελείως τυπικά που «τρώμε στη μάπα» καθημερινά. Προσπαθήστε να το θυμηθείτε αυτό και όταν τελειώνετε αυτό που διαβάζετε κάθε φορά.

Κ. Καθένα, επειδή έχω καταλάβει ότι σας κουράζουν οι μεγάλες επιστολές, λέω να το κλείσω κάπου εδώ. Να ξέρετε πως έχω την τάση να είμαι φίλος σας, πριν σας γνωρίσω καν. Κάτω από τον επηρεασμό της τάσης μου αυτής, σας γράφω και όσα διαβάζετε τώρα. Σας παρακαλώ όμως, μην αφήσετε να σας παρασύρει η προστασία της ανωνυμίας και να θεωρήσετε ότι αφορούν κάποιον άλλο όλα αυτά. Αφορούν εσάς…


Φιλικά, ο Καθένας σας


Υ.Γ.: Παρακαλώ συγχωρέστε μου τον πληθυντικό ευγενείας μου!
Αξιολόγηση:
{["Useless", "Boring", "Need more details", "Perfect"]}

6 σχόλια:

  1. Εγώ ξέρω τον Μπαινάκη και τον Βγαινάκη :) Και τον Κανένα. Λες να κάνουν παρέα με τον Καθένα? :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ EYA:

    Κοίτα, αν και δε μ' αρέσει να μπαίνω στην προσωπική ζωή του άλλου, σα να έχει πάρει τ' αυτί μου ότι είναι πρώτα ξαδέρφια μεταξύ τους.
    Συγκεκριμένα ο Μπενάκης κι ο Βγενάκης είναι και αδέρφια μεταξύ τους.
    Ο Κανένας είναι από άλλο σόι.
    Παρέα κάνουν αλλά μη φανταστείς πολύ κολλητοί.
    Είναι λίγο στον Cosmo τους...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γι αυτό κι εγώ δεν επιτρέπω ανώνυμα σχόλια.Θέλω να ξέρω με ποιον μιλάω.Να ξέρω το προφίλ του μιλώντας μαζί του καιρό.
    Ετσι,επί τη ευκαιρία.΄Ξέρεις τι μου τη δινει;Οταν γράφεις σε ένα μπλογκ κι επειδή στον ιδιοκτήτη δεν του αρέσει η αποψή σου δεν την εμφανίζει.Εχω ένα πρόβλημα με τη λογοκρισία γενικά.Φυσικά και δε μιλάω για σένα.Αλλού αναφέρομαι.Αλλά δεν πειράζει.Ο καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Kirki:

    Κι εμένα δεν μου αρέσει η πλήρης ανωνυμία αλλά την ανέχομαι ειδικά αν προέρχεται από άπειρους χρήστες.
    Ευτυχώς δεν μου προκύπτει συχνά!

    Όσο αφορά την κατά τα συμφέροντα επιλογή της δημοσίευσης ή μη σχολίων, είμαι κάθετα αντίθετος. Όχι ότι δεν το καταλαβαίνω αλλά δεν μου αρέσει σα τακτική. Αν το συναντήσω προσωπικά κάπου, αποκλείεται να ξανασχολιάσω εκεί ενώ παράλληλα θα το αναφέρω όπου μπορώ ώστε να προειδοποιήσω γενικότερα.
    Ευτυχώς όμως, ούτε αυτό μου έχει τύχει ακόμα!

    Σ' ευχαριστώ πολύ που πήρες θέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχει ένα βραβείο από μένα για σένα :) Στον Παράδεισο μου... :) Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ EYA:

    Σ' ευχαριστώ πάαααρα πολύ Εύα μου γι αυτό το βραβείο από τον Παράδεισό σου!
    Κάποια στιγμή θα το προσθέσω και στο μπλογκ μου! Με τιμά!

    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ε, μη σας κομπλάρω! Μιλήστε ελεύθερα! ;-)