Ψάχνετε κάτι;

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Βαθύ σημάδι


Απ’ το πρωί σε κυνηγώ
κι ας είσαι δίπλα μου.
Από τα χτες σε νοσταλγώ
κι ας με κοιτάς ξανά.
Μέσα στις σκέψεις μου μεθώ,
τις αναμνήσεις μου έχω μάθει να μισώ
κι ας είσαι μέρος τους
κι ας είσαι ζωντανή
κι ας είσαι μέσα μου.

Απ’ τη ζωή μου κρύβω φως
κι ας έχεις την πηγή.
Μέσα στη ζάλη μου γυρνώ
κι ας είσ' η οδηγός.
Πάλι θα πιω να μην πονώ,
τις αναμνήσεις μου θαρρώντας δε θα ζω
κι ας είσαι μέρος τους
κι ας είσαι ζωντανή
κι ας είσαι μέσα μου.

Μες στης φυγής μου τον αχό
σε συναντώ, σε προσπερνώ,
ανοίγω πόρτα και πηδώ
στης φαντασίας το ανύπαρκτο κενό,
σε προσπερνώ κι όμως γυρνώ
και δε σε φτάνω,
ποτέ δε φτάνω.
Τον πόνο πρέπει να αντέξω,
για τα όνειρά μου να παλέψω
γιατί είσαι μέρος τους,
γιατί είσαι ζωντανή,
γιατί είσαι μέσα μου,
... πάντα είσαι μέσα μου ...
By Cosmos
Αξιολόγηση:
{["Useless", "Boring", "Need more details", "Perfect"]}

3 σχόλια:

Ε, μη σας κομπλάρω! Μιλήστε ελεύθερα! ;-)